03 marraskuuta 2017

Youtuben suosikit

Aiemmin en juurikaan youtube -kanavia seuraillut yhtään, mutta jotain kummallista on tapahtunut viimeisen puolen aikana. Oon vähän kuin vahingossa aina löytänyt itseni pyörimässä youtubessa.

Tässä selaillessa sieltä on noussut esille muuan suosikkikanava, jota on tullut seurattua aktiivisemminkin.

Tässä mun suosikit:

Sita Salminen

Sitankaan kanavaa en ihan alussa oo seurannut, mutta viimeaikoina oon löytänyt itseni sieltä aina haahuilemasta, onko uusia videoita tullut. Jotenkin ehkä tuo pohojosen murre kuulostaa niin kivalta ja omalta, että videoita on mukava katsoa ja se merkkaa mulle tosi paljo, että homma ei oo väkinäistä eikä teennäistä soopaa tehtynä vain mainosmielessä, vaan mukana on ihan aito ihminen niin hyvine kuin huonoine puolineen. Aitous on se mikä uppoaa minuun.

Ananasraaste

Tää varmasti yllättää kaikki, että tästä on tullut mulle yksi katsotuimmista kanavista!
Jotenkin Sinin Espanjaan muutto on muuttanut myös videoiden fiilistä ja oon tykännyt viimeaikaisista videoista ihan tosi paljon, vaikka tunnustan ihan rehellisesti, että ennen en voinut suunnilleen edes sietää koko kanavaa. Näin se mieli muuttuu, kun pienikin asia videoissa muuttuu.
En oikeastaan osaa selittää, mikä niissä on muuttunut aiempaan nähden, mutta nyt oon tykännyt kovasti.

Family Fun Pack

Tää on meidän yhteinen suosikki ja tätä katsoo mys lapset aina.
Jenkkiläinen perhe, joka kuvaa omaa arkeaan, erilaisia haasteita, leluja, vaatteita, kotia, ruokaa, leikkejä jne jne. Kaikki videot on toteutettu lasten kautta eli pääosassa ovat perheen lapset.
Itse tietenkin ymmärrän puheen videolla, mutta vaikka lapset eivät ymmärräkkään englantia, seuraavat ne silti täydellä mielenkiinnolla videoita. Ja hyvä puoli tässä on se, että oppivat myös samalla englantia. Jokaisessa videossa saan aina olla suomentamassa joitain kohtia ja erikseen kysyvät mitä jokin sana tarkoittaa ja miten se sanotaan oikein. Eli on tästä hyötyäkin ;)

Muitakin kanavia toki oon löytänyt itseni katselemasta, mutta nämä 3 on jotenkin jäänyt vakioseurattaviksi. My day -vlogit on ihan ehdottomasti suosikkeja eli ihan tavallista arkea.
Tuote-esittelyt ym. jää aina vähemmälle katsomiselle ellei sitten tuote satu itseäni todella kiinnostamaan.


Mukavaa  viikonloppua kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni jättämällä kiva kommentti :)