04 helmikuuta 2016

Kuulumisia...

Sairastupa teema jatkuu... tällä kertaa pääosassa oon minä itse. Lämpöä on edelleen, joka paikkaa kolottaa ja kaupantekijäisinä oon saanu nauttia koko päivän kestäneestä migreenin yrityksestä, joka hetkeksi helpotti kun sain nukahdettua tovin. Ei siis kovin miellyttävät olotilat jälleen...

On tässä kuitenkin saatu ihan terveenäkin olla ja on päästy luisteleen ja muuten vaan touhuiltu.
Tuo lasten sairastaminen kieltämättä verotti sen verran omiakin voimia, että eipä tuota ole tännekkään jaksanut juuri ajatuksiaan uhrata.  No näillä mennään ja päivä kerrallaan aina eteenpäin.

Nytkin kyllä ajatus tökkii ihan täysillä ja tässä jo hetken tuijotin sormet näppäimistöllä tyhjää ruutua.
Ois kait tuolla luonnoksissa ollut pitkästi toistakymmentä tekstiluonnosta odottelemassa kun vain saisi ne värkättyä loppuun. Joka kerta joko karkaa se ajatus tai unohdan koko homman. Toisaalta muuten aika jännä lueskella tuollaisia melkein vuoden takaisia luonnoksia, joita on jäänyt tuonne roikkumaan vailla julkaisua. Ehkäpä pitäis joskus ihan piruuttaan kaivella kaikista vanhimpia luonnoksia ja nakata ihan noin vaan tänne luettavaksi... melko monenmoista tekstiä on muuten tullut kirjoiteltua!

Jospa mä nyt kuitenkin oon täällä ilmoittautunut että oon hengissä ja painun siis takaisin peton mutkaan ja yritän pitää tuon pään, ettei se päälaki lennä kattoon, vaikka kieltämättä siltä nälillä tuntuukin.

Tässä vielä parit kuvakoosteet viimeajoilta.



Koittakaahan pysyä terveinä, minäkin yritän parannella itseni ja palata näppiksen ääreen taas.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni jättämällä kiva kommentti :)