07 helmikuuta 2016

Pieni tippa... täyttä tehoa!

Voi elämän kevät, että piti ottaa huima AHAA-elämys tuossa eilen aamulla.

Mullahan on päivittäisessä käytössä BP Caren tuotesarja näille pidennyksille ja käytän sitä tietenkin ihan omaan tukkaankin, en ainoastaan klipsien hoitoon. No, saunan jälkeen laittelin siinä Luxury Drops -öljyä hiuksiini ja ajatuksissani tulin ottaneeksi öljyä vähän liikaa.
Jostain sitten tuli jokin kummallinen idea, että mulla kun on talvella aina jokapaikassa sellaisia kuivia, jopa hilseileviä läiskiä ihossa, niin tulimpa siten sipaisseeksi loput öljyt käsistäni käsivarsiin, juuri näihin kuiviin kohtiin.

En asiaa sen kummemmin siinä ajatellut, mutta seuraavana aamuna sitten vaatteita pukiessani sen hoksasin, Ne hiivatin läiskät oli yön aikana kadonneet!! Ei tietoakaan mistään kuivista kohdista!!
WHAT???

Äkkiä viestiä Annelle, BP Caren kehittäjälle.... No sieltähän tulikin sitten tietoa, että jokainen ainesosa sopii myös iholle ja Anne käyttää tuotetta itsekkin iholleen.

No, eilempä sitten testailin vähän lisää... ja lopputuloksena mulla on tasan normaali iho koko vartalossa. Ei kuivia läiskiä, ei kutinaa, ei hilseilyä. Hihh, jopa mun kantapäät on pehmeät!



Pakkohan tämä oli tännekkin tulla kertomaan, josko vaikka joku muukin saisi apua talvi-ihon ongelmiin. Ja se on ihan huippua, että öljyä riittää ihan minimaalinen määrä!


BP Care -tuoteperheessähän on kaikkiaan:
BP Care Hydrating shampoo, BP Care Quick Mask, BP Care Luxury Drops, BP Care Luxury Mist, BP Care Platinum shampoo, BP Care hair & body shampoo for men


Tarkempaa tietoa tuotesarjasta voit lukaista TÄÄLTÄ



Kannattaa myös kysäistä omalta kampaajalta, joko heidän valikoimistaan BP Care löytyy, ja jos ei löydy tilaamaan pääset myös BP Hair:n verkkokaupasta,


ps. tämä ei muuten ole mikään maksettu yhteistyöpostaus, tämä tuotesarja vaan on niin huikea, että en eden kykene lopettamaan tämän hehkuttamista :D

Ihanaa sunnuntaita kaikille!



3 kommenttia:

  1. Mulla kans käytössä tämä sarja ja pakko ostaa kohta lisää kun uhkaa loppua! Siis tähänhän pääsin tutustumaan sen arvonnan kautta kun arpa napsahti omalle kohalle! Mahtava vinkki! Pitää heti kokeilla seuraavalla kerralla ihoon tuota! Talvi on niin kurjaa aikaa mun iholle. Voiskohan tällä tehdä semmosen kunnon kosteutushoidon päänahkaankin??

    VastaaPoista
  2. Mä oon tehny kunnon öljyhoidon tällä. Reilusti öljyä tukkaan ja hiero kunnolla päänahkaan ja Anna vaikuttaa kunnolla. Toimii ainakin mulla :) ei mulla oo koskaan ollu hiukset ja päänahka näin hyvässä kunnossa kuin nyt, vaikka vaalennuksiakin takana ihan jäätävä määrä!

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Piristä päivääni jättämällä kiva kommentti :)