21 helmikuuta 2016

Kuluneen viikon juttuja

Tiiättäkö, mä sain eilen ihan oman koneen käyttööni, JIPPII sille!
Mullahan vanha kone hajosi jo aikoja sitte ja yhteisellä käytöllä ollu kone on ollutkin semmosella tekokäytöllä, että kone parka on useampaanki otteeseen huutanu hoosiannaa... No mun rakas aviosiippahan se taas organisoi asian ja hommasi mulle oman koneen. Käytetty ja huollettu, mutta toimii kuin ajatus. Ehkä tuolla ukkokullalla mänt hermo, kun minä omin sen konetta omaan käyttöön... No nyt ei tartte vuoroja varailla enää, joten KIITOS rakas JÄLLEEN :)

Taas on sunnuntai ja uuteen viikkoon aletaan taas valmistautumaan, mutta jos vähän käännetään katsetta kuluneeseen viikkoon.



Tässä valmistuu kuvateos meidän perheestä


siinä oon mää ite, paremmin tuo tyttö piirtää mun kuvan ku minä  :D


Normi arki on rullannu koko viikon eli aamulla päiväkodin kautta töihin, päivä paiskitaan töitä, iltapäivällä päiväkodin kautta kotiin, ruokaa, pyykinpesua, tiskejä, vähän ehkä siivousta, yleistä touhuamista, iltavilli, iltavillin rauhoitus, iltapala, iltapesut, nukkumaan, aamuksi kamat lähtövalmiiksi, itselle ehkä iltapalaa, aamuksi omat kamat valmiiksi, saunaan/suihkuun ja sen jälkeen koittaa autuas tajuttomuus.... ei muutes tartte unta juuri ootella, paitsi jos kehittelee pikku stressit vaivaamaan, ni silloin kyllä nukkumatti menee varmaanki naapuriin.... sen jälkeen taas uusi aamu, aamupalat, väärin voidellut leivät, väärät sukat, tyhymä äiti, joka ei tajua käyttää leipää paahtimessa tai vaihtelevina aamuina tyhymä äiti, joka käyttää leivän paahtimessa.... Äitiyspakkauksen vakiovarusteena muuten pitäis olla kristallipallo.... pääsis paljo helpommalla kun voi ennustella illalla ennakkoon aamun fiilikset... ja tietäs pitääkö se leipä paahtaa vai ei....





Mulla on ehkä maailman paras työporukka! Työkaverit kävi Dubaissa vähän reissaamassa ja toivat tuliaisia... Ei ehkä mulle sopivampaa paitaa ois voinu löytyä :D 


Ja työmaallakin on huomattu mun kofeiiniriippuvuus varmaan :D
Sain tuliaisina tuon hervottoman kokoisen ämpäri, joka pitäis vissiin kulkea nimikkeellä muki.
Nyt muuten herää ja kunnolla, kun tuosta aamukahvit juo. Ja voin kertoa, että mahakin tulee aika täyteen :D Mä olin ihan mielissäni tuliaisista, en mä muuta voi ku kiittää, ihan parhaita työkavereita mulla on!

Työviikon jälkeen koitti ansaittu viikonloppu. Tänään ulkoiltiin mäenlaskun merkeissä ja edelleen ihan omalla pihalla, omassa mäessä. Ipanat räkätti vedet silmissä kun äiti tarttu liukuriin ja laski ite....
No, häntäluu on edelleen ihan kunnossa, mutta meinasin laskea koivuun...
taktinen väistöliike ja sekin vaara tuli ohitettua :D

ja tästä kuvasta ei sitte kannata kysyä, että mitä tässä tapahtuu.... ei mitään havaintoa. Nappasin kuvan äkkiä sisällä käydessäni, kun muksut jäi vielä pihalle.... 2 istuu siis rattikelkassa ja vanhin pukkaa niitä pitkin pihaa.... tärkiä leikki se kuiten oli, kun kesken jäi ja suoraan ulkoilusta kipaistiin pikku lenkki autolla tuolla kylillä. Kovasti ois pitäny jatkamaan päästä, mutta tyhymä äiti ei taaskaan päästäny... eihän siellä auton takapenkillä ollutkaan kuin 3 kipaletta kuin uitettuja koiria...

Että tallainen viikko tähän mennessä. Huomenna aloitetaan taas kierros alusta. Luvassa on samat rutiinit häystettynä pienillä äitille tarkoitetuilla muistipeleillä.... eli on muistettava yhden hiihtoretki, toisten lelupäivät, kirjapäivät, ja ties mitä muuta, töissäkin pitäis vissiin jotain muistaa ja kotonakin ehkä.... loppuviikosta se oman nimenkin muistaminen voi olla kohtuu haasteellista, mutta nää oli vissiin ne ruuhkavuodet, vai mitä?






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni jättämällä kiva kommentti :)