09 helmikuuta 2017

10 asiaa, joita et vielä tiennyt...

Oon tämän joskus ennenkin tehnyt, mutta ei lienee haittaa vaikka teen uudelleenkin.
Moni varmasti tietää jo aika paljon minusta, onhan täällä blogiss jo vuosikaudet pyöritty.
Näitä asioita et ehkä kuitenkaan vielä tiennyt.

1. Ainoa hiusväri mitä minulla EI ole ollut on vihreä :D
Kaikki muut värit eri sävyineen on tainnutkin sitten olla, jopa sinimusta joskus miljoonavuotta sitten.
aivan vitivalkoisesta täysin mustaan ja kaikki siltä väliltä löytyy...


2. Asia joka saa mun verenpaineet pilviin on keittiön tasoille sekaisin jätetyt tavarat.
Keräilen niitä neuroottisesti pois ja rauhallinen mieli on vasta kun pöydät on siistit ja tavarat järjestyksessä. Nykyisin en tahdo kestää edes lehtiä pöydällä.

3. Inhoan Batteryn hajua
Joskus villissä nuoruudessa vissiin tullut joutua muutama kossubattery liikaa ja nykyisin mulle tulee melkeen krapula pelkästä batteryn hajusta, hyi yök!

4. En voi sietää myöhästymisiä
Itse oon aina ajoissa paikalla olipa aika sitten mikä tahansa, yleensä etuajassa. Verenpaineet on heti pilvissä jos joutuu odottamaan, että joku muu on myöhässä.


5. Rakastan koiranpentujen tassujen tuoksua, ne haisee ihan popcornille :D
- kerran koiratyttö, aina koiratyttö-

6. Haaveilen tunturivaelluksesta
Siis ihan sellainen oikea, muutaman päivän vaellus, yöpymisineen kaikkineen.

8. Haaveilen vielä jonain päivän suorittavani uudelleen metsästäjätutkinnon
Metsästäjätutkinto minulla siis on jo kertaalleen suoritettuna, mutta metsästyskorttia en ole maksanut enää vuosiin, joten aika on mennyt umpeen ja haluaisin sen suorittaa uudelleen, jotta sitten pääsee tositoimiin kun lastenkin puolesta taas kykenee. Mielessäni istun jo iltahämärissä iltalennolla.

9. Yks asia päivittäisessä voiskohan sanoa pukeutumisessa on korvikset ja erityisesti korvarenkaat.
Jos joskus johonkin juhliin vaihdan erilaiset korvikset niin viimeistään illalla on renkaat saatava takasin. Näin on ollu jo vuosikaudet ja kai ne korvarenkaat on jotenkin mun tavaramerkki tai jotain.



10. Jos voisin elämästäni poistaa yhden virheen jonka olen tehnyt....
En koskaan olis aloittanu tupakointia





2 kommenttia:

  1. Ihanat noi eka kuvan hiukset, wau!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Olihan nuo ainakin erilaiset, eikä ihan joka vastaantulijalla ollut samanlaisia, tykkäsin kyllä itekkin noista.

      Poista

Piristä päivääni jättämällä kiva kommentti :)