09 toukokuuta 2017

Mietteitä, pohdintaa ja pähkäilyä

Mulla on tässä jo jonkin aikaa vaivannut jonkinlainen identiteettikriisi tämän blogin kanssa ja oon pitkään pähkäillyt mitä tämän kanssa tekisi. Lopettaminen ei ole mielessä käynyt kertaakaan ihan tosissaan, mutta jotain tälle haluaisin tehdä ja lähteä kehittämään eteenpäin.

Tämä blogihan on vähän tällainen elämän mittainen projekti, joka ei koskaan tule valmiiksi.
Aina voi kehittyä ja kehittää uutta, oppia uutta, aina voi asiat tehdä paremmin ja paremmin.
Ehkä just siksi tää on sitä, mitä mä haluan tehdä, koska blogin kanssa et ikinä voi sanoa olevasi tarpeeksi hyvä, ammattilainen tms, koska aina voi kehittää itseään lisää. Nälkä kasvaa syödessä!
Ja siinä se jutun juju just on!

Kehittämistarpeita näkisin omassa blogissa paljonkin.

- laatu ihan kokonaisvaltaisesti
- laadukkaammat kuvat
- erityishuomio tekstin laatuun (eli hakkaan päätä seinään ja yritän olla tulematta sokeaksi omalle tekstille -> oikoluku abaut 20 kertaa ennen julkaisua)
- laadun parannus niin, että blogista heijastuu vielä enemmän oma persoona

Yhteistyöjuttuja voin kyllä tehdä, mutta tarkasti harkittuna ja vain sellaisista joista aidosti olen itse kiinnostunut ja voin aidosti kokea, että esimerkiksi omalla tuotetestauksellani voisin antaa teille lukijoille riittävän tarkkaa kuvausta tuotteesta, rehellisesti. Tästäpä muuten tulikin mieleen, että jos itse pääsisin kehittämään blogiportaalien kampanjoita, niin muuttaisin ehdottomasti heti välittömästi sen, että yhdestä tuotteesta/tuotemerkistä bloggaa heti sen 20 bloggaajaa... Mielestäni sellainen sisältömarkkinointi ei palvele ei tuotetta/brändiä, ei bloggaajaa itseään, ei lukijoita eikä portaalia.
Lähinnä se taitaa nykyisin ärsyttää lukijoita. Markkinointikin tulisi ehdottomasti hoitaa niin, että kampanjat rajattaisiin huomattavasti pienemmälle kirjoittajaryhmälle, silloin niitä samanlaisia postauksia ei tulisi kymmeniä, jotka jäävät sitten lukijoilta kokonaan lukematta liiallisen tyrkytyksen vuoksi. Pahimmassa tapauksessahan liika tyrkytys jättää lukijoille ärsytyksen itse tuotetta/bändiä kohtaan, mikä ei takuulla tuo tuotteelle lisämyyntiä. Eli paljon paljon tarkemmin kohdennettua sisältömarkkinointia lähtisin toteuttamaan, jos siihen itse pääsisin vaikuttamaan. Määrä ei korvaa laatua mainospostauksissakaan... kuten ei missään muussakaan!



Itse koen, että haluan tuottaa rehellistä tekstiä ilman turhaa kaunistelua.
Jos on huono päivä, niin sen voi sanoa ääneen ihan reilusti. Jos minulla on mielipide jostain asiasta, sen voin sanoa ääneen vaikka siitä joku vetäisikin herneen nenään, kyseessähän on vain minun mielipide johon minulla on täysi oikeus. En halua edelleenkään tuottaa sisältöä, jota joutuisin turhaan siloittelemaan tai värittämään totuutta. Tavoitteena siis on olla entistä enemmän aito minä, vaikka se ei kaikkia miellyttäisikään. Rakentavaa palautetta haluan ehdottomasti saada, ilman kritiikkiä ei koskaan voi kehittyä.

Vaikka blogi on pieni minimaalinen pintaraapaisu mun elämästä ja arjesta haluan sen olevan just sellainen kuin oikeasti olen. Katsotaan mihin tämä vielä johtaa!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni jättämällä kiva kommentti :)