14 marraskuuta 2016

Kuulumisia sanoin ja kuvin

Mikähän mielenhäiriö mulla on taas päällä, kun jatkuvalla syötöllä oon nyt postaamassa.
Pitkäänhän tässä mentiinkin melkeen kerran kuussa aikataululla ja nyt tuntuu, että asiaa on enemmän kuin sormet ehtii kirjoittaa, no hyvä näinkin välillä.

Arki rullaa painollaan ja tässä juostaan edelleen kellon kanssa kilpaa nämä arkipäivät.
No lapsilla menee loistavasti sekä kerhoissa että koulussa ja jokainen on edelleen yhtä innostunut kuin ennenkin. Oli siis enemmän kuin hyvä päätös kerhotkin pienemmille aloittaa!

Pyhäinpäivän tunnelmaa


Reilu viikko sitten käytiin moikkaamassa mun Isää siellä mun kotimaisemissa ja mukava reissuhan meillä oli, vaikkaki ne hemmetin tuulimyllyt on pilanneet koko maiseman ja myös ihmisten asuinolot siellä. En mä vaan voi tajuta, että onko ne päättäjät umpitolloja vai rahanahneita vai mitä niillä oikeen päässä on liikkunut kun tuon tuhon ovat tehneet mahdolliseksi.
Onneksi en niillä nurkilla enää niin paljoa liiku, että yhteenkään tällaiseen päättäjään enää törmäisin.... saattaisi suusta tulla sellaista tektiä, että ihan hirvittää jo pelkkä ajatuskin.
Tuosta aiheesta muuten aiempi postaus TÄÄLTÄ.

No tuolla reissulla tuli sitten kunnon täydennys koruvarastoihinkin,
Kiitos siitä taiteilijalle itselleen <3


Samalla varastin aika kivan idean. Minäkin kun oon taistellu tuon korvislaatikon kanssa epätoivon vimmalla ja ainahan ne siellä on olleet tuhannen solmussa ja parit hukassa jne jne jne.
No tässä sitten mun versio korvistelineestä, idea tosiaan rehellisesti varastettu tältä taiteiliijalta, joka huolehtii että tässäkin talossa äidilla ja tyttärellä riittää näyttäviä koruja :)

Tarvitaan siis virkattu kaitaliina, tai käy kai se muunkin mallinen, mutta tuo nyt sattui ensimmäisenä käteen. Ylä- ja ala laitaan pujottelin tueksi sellaiset askartelussa käytettävät rautalanka jutut *mitänenytonvirallisesti*

Liina seinään kiinni ja korut paikoilleen.
On muuten kätevä ja korutki tulee esille ja tulee ehkä enemmän käytettyä, kun ei tarvitse erikseen alkaa laatikoista kaivelemaan.

Tältä näyttää mun "korunurkkaus" nyt :)
Aika kätevää uusiokäyttöä!


Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni jättämällä kiva kommentti :)